4 dagars tränande och en 40 min lång konsert..

Efter 4 dagars tränande så är konserten, som gick på 40 min(kändes som 5 min), så är det slut. Jag tror aldrig jag har varit så nervös. Man kan väl inte säga att det gick dåligt, men det var massor som gick fel. Det märkte kanske inte publiken, men det kändes som allt gick åt helvete.
Men har sett på lite videos nu efteråt och måste säga att Filip var riktigt bra! Linn och Agnes som dansade, fixade ljud och ljus var också jättebra! Själv dansade jag med Linn till They Dont care about us, jag såg alldeles för slapp ut men vi gjorde alla steg nästan exakt samtidigt ^^
nu ikväll orkar jag inte göra något mer än att sova, men imorgon ska jag ladda upp videoklipp och bilder.
Jag måste vänta tills jag får min dator som förhoppningsvis kommer på måndag innan jag kan ladda över :/

Tack alla som har stöttat och hjälpt oss med det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0