En obeskrivlig känsla

Filmen var.. GRYM!
Jag trodde den skulle vara sorglig och att jag skulle sitta och gråta hela föreställningen, men den var glad.. på något sett.. Man sitter och ler och det är så härligt att se. Michael skrattar och skämtar och är så glad hela tiden.. och alla bakgrundsdansare och alla bakom scenen, allting var bara..
         WOW säger jag bara, se den!
Det är så svårt att förklara, en obeskrivlig känsla, men det är bara något som man måste se..
Älskar den!

Och man blir så glad av att se Michael varje gång han dyker upp, ibland glömmer man bort att titta på allting som händer runt om kring, man fokuserar bara på att titta på honom..
Men man blir också så jävla sorgsen, så det är svårt att hålla tillbaka tårarna ibland..

God bless you all..


Kommentarer
Postat av: Cybéle

Drööm den e min :P du får köpa eget^^

2009-10-29 @ 16:14:16
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: M I R E L L E

jag har också sett fimen :)

Trodde också att jag skule sitta gårta, men ändå satt jag där med ett leende och glansiga ögon =D

2009-10-29 @ 19:23:22
URL: http://dancingelephant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0